сряда, 19 октомври 2016 г.

your middle-of-the-week inspiration

Здравей. :)
Как се чувстваш днес? Как мина денят ти? Много ли беше натоварен или пък всичко мина добре и спокойно? Какво стана с онова нещо, за което се притесняваше? Обзалагам се, че е минало чудесно въпреки всичко. Но отдели ли малко време и за себе си, за нещата, които обичаш да правиш, и които те карат да се чувстваш по-спокоен? Успя ли да закусиш, или не ти остана време? И яде ли достатъчно изобщо? Видя ли се с любимите си хора? Каза ли им, че ги обичаш? Успя ли да поговориш с някого за онова нещо, което те тревожеше снощи, или пък за това, което тази сутрин те вдъхнови и те накара да излезеш от къщи с усмивка? Гледа ли залеза? Радваше ли се на шарените листа по земята, докато вървеше по улицата? А усмихна ли се на някой непознат? Засмя ли се поне веднъж? Обърна ли внимание на нещо, което друг път си подминавал? Зарадва ли се на нещо малко и наглед незначително? Вдъхнови ли те нещо или някой? А ти вдъхнови ли някого? Направи ли нечий ден малко по-красив? Направи ли своя ден красив? Живя ли днес?
Кажи ми.

Ще ти кажа и аз.
Денят ми беше дълъг, но всичко мина добре. В часа по биология гледах птиците през прозореца и им се радвах, че винаги летят заедно. Е, разбира се, все ще се намери по някоя и друга птичка, която да лети малко по-назад от останалите. Мислех си как ако бях птица и си имах свое ято, аз щях да съм тази разсеяна птичка отзад. Най-вероятно в крайна сметка щях да изгубя ятото и да се наложи да се оправям сама... което не би било изненадващо за никого, тъй като аз съм си постоянно отнесена и дезориентирана, и се разсейвам много лесно при най-малкото интересно нещо, което да привлече вниманието ми... докъде бях стигнала? А, да. Също много харесвам, когато слънцето залязва и се отразява в прозорците на блоковете отсреща, и се получават няколко мънички слънца. Още по-хубаво е когато малките слънца от близките прозорци се съберат и се получи едно малко по-голямо слънце. Красиво е. А пък днес и небето след залез беше лилаво. Макар че на мен ми харесва още повече, когато придобива онзи оранжево-лилав оттенък... и все пак, много хубав ден беше.
Надявам се и твоят да е бил красив и пълен с усмивки и птици, и малки слънца, и разговори с приятели, и мънички красиви неща, и вдъхновение. Ако пък се е случило нещо лошо или пък нещо не е минало така, както ти се е искало - няма проблем. И утре е ден. Четвъртък при това. Четвъртъците са особено хубави. Ще успееш да направиш това, което искаш. Ще изкараш хубава оценка на контролното, за което толкова много учи, ще се справиш и на онова изпитване, при мисълта за което те побиват тръпки. Ще говориш с онзи човек, който те кара да се усмихваш, но с когото се притесняваш да си кажеш повече от 2 думи. Ще споделиш с някого нещото, което те гризе отвътре и напира да излезе, но досега не си му давал възможността. Ще се справиш. С каквото и да е. Ти можеш и аз съм сигурна в това.

А сега лека нощ и до утре. И един съвет - събуди се с усмивка. Грижи се за себе си и върви по-бавно. Не гледай в земята. Вдигни глава, обърни се към света и се огледай наоколо. Това е животът ти.