неделя, 3 юли 2016 г.

allthebrightplaces: несебър #3

Така.
Първо следва да се извиня за липсата на всякаква активност през последния месец, но всичко беше много натоварено покрай края на учебната година и въпреки че имах доста идеи за постове, не намерих мотивация за каквото и да било.
Но вече е лято, а това значи, че ще имам повече време да наваксам с всичко, което бях изоставила през юни. Което е добре.
Но сега съм тук, за да ви разкажа за Несебър.

За трета поредна година в Несебър се провежда финалният кръг на международния турнир "Математика без граници" и съответно вече трета година от училище също взимаме участие в него. Тази година не ми се ходеше особено, защото нямах кой знае какви очаквания, но все пак мина добре и си прекарахме чудесно. Колкото до резултатите, последните две години бях на точка от бронзовия медал в индивидуалното състезание, но тази година имах достатъчно висок резултат за него, което си беше доста изненадващо (поне за мен.) Останалите се представиха още по-добре и в крайна сметка се върнахме с осем медала и две купи. Yay us!
Но стига за състезанието. Хубавото на събитието е, че събира много хора от различни държави на едно място, и макар през доста голяма част от времето да ми говореха за математика, в крайна сметка си изкарах една хубава минипочивка с приятели на морето. Аз лично съм много доволна и въпреки че не знам дали догодина пак ще участвам в турнира, наистина искам да се върна в Несебър отново - най-вече защото за три години най-после успях да го разуча и в момента даже мога да се ориентирам!
За доказателство ви оставям със снимките от последните четири дни и с красивите кътчета на Стария и Новия Несебър.













shoutout to Гошко, който предложи да ни покаже улицата на Българ. Така де, понеже я търсим от две години. с:




Разбира се, нямаше как да минем без снимки с медалите и купите.








 И така, това е от мен засега. Пожелавам на всички приятно (и продуктивно) лято, изпълнено с много, много усмивки. ^^
И до следващия път. :)