сряда, 4 май 2016 г.

the otp book tag

Source

Много благодаря на Теди за тага! :) От своя страна тагвам ИлиянаЙоана и Павлина.

1. Непопулярна двойка, която харесваш?
Сет и Гудмунд от "Освен този живот". Книгата не набляга на връзката между тях (тоест е точно от типа книги, които харесвам), затова и героите нямат кой знае колко общи моменти в книгата. Но още преди да разбера, че наистина са двойка, вече страшно много ги харесвах заедно.

2. Двойка, която не харесваше в началото, но сега харесваш?
Не мисля, че има такава двойка. По-скоро има случаи, когато съм харесвала двамата герои като двойка в началото, но след това съм си променила мнението. Като Джорджи и Нийл от "Връзка", Кара и Сам от "Сезонът на злополуките" и т.н.

3. Двойка, която не харесваш?
Лоръл и Скай от "Писма до мъртвите с любов". Просто... не.

Source
4. Двойка, на която им е отнело твърде много време, за да се съберат?
Първото, за което се сещам, е връзката между Пърси и Анабет. В смисъл, чакахме пет книги за главата, в която най-после се събират? А в следващите две не се случи нищо съществено между тях?...
Както и да е. Остават си една от любимите ми двойки.

5. Двама души, които не са обвързани в книгата/поредицата, но ти страшно много искаш да бъдат заедно?
Уил. И. Нико.
Сериозно, аз съм най-големият фен на Соланджело. Ако чичо Рик не ги е събрал в "Скритият оракул", ще си имаме сериозни проблеми. :)

6. Любим броманс (приятелство)?
Мисля, че автоматичният отговор тук е Джем и Уил от "Адски устройства". Всъщност ми беше далеч по-интересно да чета за приятелството между тях, отколкото за връзките им с Теса.

7. Двойка, която харесваш в книгата, но не харесваш във филмовата адаптация?
Това е лесно - Катнис и Пийта от "Игрите на глада". За мен по-подходящият за Катнис винаги е бил Пийта, но във филмовите адаптации някак си не усетих същото нещо между Дженифър и Джош и харесах Гейл като герой много повече. Затова когато някой ме кара да избирам между Пийта и Гейл, държа да се уточнява дали говорим за книгите или за филмите.
Или пък просто казвам Финик. :)

8. Любима хомосексуална двойка?
Освен дотук споменатите - Хана и Натали от "Писма до мъртвите с любов"; Ари и Данте от "Aristotle and Dante Discover the Secrets of the Universe".

Source
9. Популярна двойка, която не можеш да харесаш, колкото и да се опитваш?
Кат и Ливай от "Фенка". Книгата е любимата ми на Рейнбоу и има много малко неща в нея, които не харесвам - едно от тях е именно връзката между тях двамата. По някаква причина така и не успях да си ги представя заедно и да ги харесам.

10. Любимата/ите ти двойка/и на всички времена?
Ами. Доста са. Лио и Калипсо; Лизел и Руди; Тод и Виола; Натали и Хана; Финик и Ани;  Финч и Вайълет; Пърси и Анабет; Рон и Хърмаяни; Уил и Нико; Ари и Данте...