неделя, 13 март 2016 г.

some random music tag

Source

Тези дни ми е скучно, но въпреки това съм изморена и по някаква причина ми се спи непрекъснато. Освен това не ми върви с четенето на "Пандемониум", Electric Century още не са си пуснали албума в интернет, а и не мога да реша какъв филм ми се гледа, така че ако имате някакви предложения, ще се радвам да ги чуя. И тъй като май нямам от какво повече да се оплача, ще мина на днешната тема. За този пост реших да разнообразя с малко музика, като въпросите за импровизирания таг са взети от тук.

1. Последната песен, която чу


2. Любима група

 twenty one pilots и My Chemical Romance, винаги и завинаги.
Харесвам и The Neighbourhood, Three Days Grace, All Time Low, Imagine Dragons, Arctic Monkeys, OneRepublic, HIM, Krewella и други, за които явно не се сещам.

3. Любим самостоятелен изпълнител

Halsey и Marina & The Diamonds. Също Melanie Martinez, The Weeknd, Troye Sivan, Ed Sheeran и т.н.

4. Любим албум

Vessel на twenty one pilots.
Рядко харесвам албуми от първата до последната песен, но този означава толкова необяснимо много за мен. Това е моят албум, аз съм всяка една от тези песни и просто много, много го обичам.

5. Твоята guilty pleasure песен


Нямам обяснение.

6. Песен, която си мразел, но сега харесваш



В началото изобщо не харесвах някои от песните на Мелани, но Sippy Cup беше една от най-често слушаните ми песни миналия месец (заради Теодора, която все ми я пееше.) Колкото до Imagine Dragons, факт е, че в началото никак не ги харесвах, главно заради Radioactive. В момента са една от любимите ми групи.

7. Песен, която си харесвал, но сега мразиш


Чак да я мразя - не, дори много я харесвах, когато излезе, просто с музиката на Адел сме в много сложни отношения и в момента изобщо не харесвам Hello.

8. Песен, с която си израснал


Имам слабост към българската музика от 70-те, 80-те и т.н. Още си слушам дисковете с музика от тогава, но тази поне на мен ми е най-любимата.

9. Първият албум, който си купи

Тук отново ще се повторя - първият албум, който получих, беше Blurryface, но той ми беше подарък. Първият, който аз си купих, беше Vessel.

10. Албум, който си намерил случайно, но го обичаш

Не се сещам за албум, но първият път, когато чух песен на The Kooks, беше съвсем случайно, и макар че няма точно определен албум от дискографията им, който да обичам чак толкова много, наистина харесвам голяма част от песните им.


11. Любима песен на чужд език

Винаги първо се сещам за касетата с италианска музика в колата на дядо. Затова ще оставя това красиво нещо, на което не намерих по-добра версия, тук.
Освен това обожавам Италия, в случай че някой не знае.


12. Песен от годината, в която си роден


Backstreet Boys са единствената бой банда, която харесвам. Не ме винете.

13. Песен от любимия ти музикален жанр

Слушам основно рок, електропоп, инди и алтернативна музика, но няма точно определен жанр, за който мога да кажа, че ми е любим, а и мисля, че песен от всеки жанр би могла да ми хареса.
Така че оставям първата, която ми попадна.


14. Най-надценена песен

Неща като Hey Mama на Nicki Minaj, Worth It на Fifth Harmony, Work на Rihanna, Steal My Girl на One Direction и т.н., и т.н. Списъкът е дълъг.  

15. Песен, която би препоръчал на всеки


16. Песен, която ти напомня за определено събитие


Често я слушах миналата година по това време, а тогава се случваха доста важни неща.

17. Песен, на която винаги пееш



18. Любима песен от саундтрак





Просто много харесвам саундрака на Невероятният Спайдърмен 2, да.

19. Любима бавна песен



20. Любима бърза песен



21. Любима песен в момента




22. Любима песен на всички времена



Това е от мен за днес. В случай, че някой се е усъмнил, този таг наистина нямаше за цел да ви пробутам любимите си песни и да ви говоря за tøp. :')
Тагвам Ади, Теди и Илияна и ви оставям до следващия път. ^^