неделя, 6 март 2016 г.

allthebrightplaces: баба марта в банско

Отдавна не съм правила пост за всички наши места, което може би се дължи на факта, че нямам кой знае колко време и желание да правя импровизирани експедиции в Благоевград, а отдавна не бях излизала извън града. Тази ваканция обаче мина доста добре за мен, тъй като със семейството ми прекарахме последните три дни в Банско. Беше дооста топло, но все пак имаше сняг и аз (понеже не мога да карам ски, макар че много искам да се науча) имах шанса да се разходя и да поснимам. На 2000 метра над морското равнище всичко беше невероятно красиво и много се радвам, че успях да разгледам това прекрасно място. Освен това бях забравила, че всъщност много харесвам снега, когато не е замръзнал и ужасяващ. с:





Не се бях пързаляла с шейна от детската градина насам, затова пък беше невероятно забавно да го направя отново. Беше хубаво дори когато се блъснах челно в снега заради един клон. Ама какво да се прави.



Оказва се, че всъщност много обичам да се пързалям с шейна.
Обичам и да се разхождам сред дървета, когато има сняг и е топло. Също и да снимам шишарки.







А това е снежното зайче, приличащо на лисица, в което на няколко пъти почти се блъснахме.












Това е от мен за днес и за мини екскурзията ни до Банско. Надявам се постът да ви е харесал и последните няколко почивни дни да са минали чудесно и за вас! :)