сряда, 24 февруари 2016 г.

in case nobody told you today, you are wonderful;

Преди време бях започнала да пиша вдъхновяващи цитати и откъси от текстове на песни на различни места, където човек лесно можеше да ги види. На едно място бях написала заглавието на този пост, а няколко дни по-късно забелязах, че някой е написал "благодаря" отдолу, и ми стана много мило. Това е една от от причините да направя още един пост, подобен на този от миналия месец тук. И понеже в последно време и аз не съм в особено добро настроение, реших да събера още малко вдъхновение за вас, тъй като поне на мен подобни неща винаги ми помагат.



















Надявам се, че седмицата ви върви добре и всичко е наред. Каквото и да ви предстои през остатъка от февруари, ви пожелавам всичко да мине добре, да сте спокойни и усмихнати. Грижете се за себе си, продължавайте напред и бъдете щастливи, защото има много неща, заради които си струва. с:

And remember that you are