вторник, 5 януари 2016 г.

one lovely blog award


Много благодаря на Павлина, че ме е тагнала. Нейният прекрасен блог можете да посетите тук. :)

Правилата на One Lovely Blog Award:

1. Благодари на блогъра, който те е номинирал.
2. Копирай правилата.
3. Напиши 7 факта за себе си.
4. Номинирай 15 други блогъри за наградата и се подсигури, че знаят.
5. Сложи същата снимка в блога си и последвай блогъра, който те е номинирал.

7 факта за мен:

1. Искам да си гледам водни костенурки (което най-вероятно няма да се случи в близкото бъдеще.) Искам и куче. И змия. И тарантула.
2. Страх ме е от тъмното и от всякакви продавачи, затова мразя да е пълен мрак или да влизам в магазини. Или още по-зле - в тъмни магазини. Преди много ме беше страх и от градски транспорт, но май вече го преодолях?
3. Много трудно се сближавам с хора, като цяло трудно общувам, макар че много ми се иска да се запознавам с нови хора. (Това последното скоро се появи.)
4. Не ми пипайте книгата, кафето и слушалките. Никога.
5. Фотографията, психологията, литературата и астрономията винаги са ми били интересни. И да, знам колко са различни.
6. Досега съм имала 3 фотоапарата, първите два са цифрови, а сегашният е DSLR (и много се гордея с него, защото спестявах.)
7. Обичам Танцова академия. Всъщност е един от броящите се на пръсти сериали, които съм догледала. Мога да го гледам непрекъснато и пак ще плача на края на втори сезон.

Мисля, че съм от последните блогъри, които правят тага, и тъй като всички, които следя, вече са го правили или са номинирани да го направят, аз няма да тагвам никого. Но все пак ако някой все още не е номиниран, нека да се чувства поканен. :)