вторник, 12 януари 2016 г.

bookish identity tag

Тези дни нямах намерение и особено желание да поствам, пък и нямам кой знае колко идеи. Дните ми минават в четене, музика и сериала (!!!), който загледах, а и напоследък доста пиша (но за нещата, които пиша, си направих отделен блог, който е ето тук.) И все пак през последните дни прочетох доста постове с този таг, а и въпросите ми харесват, така че много благодаря на Илияна за номинацията. ^^

1. В кой фантастичен свят бихте искали да живеете?
Така и не си получих писмото от Хогуортс (а бях на идеалната възраст...)
Предсказуема съм, зная.

2. Кой би бил вашият партньор?
Дейвид Прентис Младши, любов моя. <3
Но не отказвам и Лио Валдес, и Луна Лъвгуд, и Уил Херондейл, и Хърмаяни.

3. От поредицата за Пърси Джаксън, кой би бил твоят бог родител?
Харесвам Атина, Хефест, Аполон, Арес и Хадес, но бих била потенциална дъщеря на Атина или Аполон.

4. От поредицата "Реликвите на смъртните" какъв предпочиташ да бъдеш - долноземец или нефилим?
Не съм чела "Реликвите", така че познанията ми по отношение на света на Касанда Клеър (на която се съмнявам, че ще прочета нещо повече някога) се изчерпва с "Адски устройства". Предполагам, че повече би ми подхождало да съм от долноземците, но какво пък, предпочитам нефилимите, така че - нефилим.

5. В поредицата "Хари Потър", в кой дом бихте били?
Wit beyond measure is man's greatest treasure. :)
Според мен, Потърмор и всички останали тестове - Рейвънклоу завинаги. Много харесвам и Слидерин, обаче.

6. В поредицата "Дивергенти" коя би била вашата каста?
Мисля, че мога да принадлежа към Ерудитите, Безстрашните и Миротворците, така че явно съм Дивергент. Но бих избрала Ерудитите (за сметка на Слидерин тук поне ще съм от лошите.)

7. От поредицата The Northern Lights, кой би бил вашият демон?
Не съм чела поредицата.

Пак съм от последните, които правят тага, но все пак ще номинирам Yulia K. и MrsDreamerx.