събота, 2 януари 2016 г.

12 days of Christmas book tag

Здравейте и честита Нова година! (с малко закъснение.) Надявам се новогодишната ви нощ да е минала чудесно и предстоящата ви година да бъде изпълнена с прекрасни и запомнящи се мигове.


Благодаря на Илияна за тага. ^^

1. A Partridge in a Pear Tree: Любима единична книга?
"Крадецът на книги" на Зюсак все още е любимата ми книга.

2. Two Turtle Doves: Любима двойка/шипване?
Тук няма никакъв шанс да избера само една двойка, тъй като всички, които шипвам, са ми любими.
Тод и Виола ("Живият хаос")
Лио и Калипсо ("Героите на Олимп")
Финик и Ани ("Игрите на глада")
Лизел и Руди ("Крадецът на книги")
Пърси и Анабет ("Пърси Джаксън")
Натали и Хана ("Писма до мъртвите с любов")
Финч и Вайълет ("Всички наши места")
Уил и Теса ("Адски устройства")

(Може ли да отбележа как дори не споменах Доби и Разпределителната шапка?)

3. Three French Hens: Любима трилогия?
Винаги и завинаги, "Живият хаос".

4. Four Calling Birds: Любимо измислено чудовище/създание?
В някоя алтернативна харипотърска вселена аз съм летифолд.
Иначе обичам феникси. И тестроли. И дракони. И русалки.
Не, всъщност. Русалките са истински.

5. Five Golden Rings: Посочи пет златни книги.
"Крадецът на книги", "Аз съм пратеникът", "1 страница на ден" (да кажем, че се брои), "The Help", българското издание на "Предимствата" (въпреки че корицата хич не ми харесва?)

6. Six Geese a Laying: Rotten Eggs: Коя е твоята най-нелюбима книга?
Наистина не можах да се сетя. Освен това избягвам да дочитам книги, които не ми харесват.

7. Seven Swans a Swimming: Покажи книга с вода на корицата.

(не обичам да виждам рецензии на Джон Грийн на корици)
8. Eight Maids a Milking: Каква измислена храна би искал/а да опиташ?
Всякаквовкусовите бобчета на Бърти Бот. (макар че с моя късмет почти със сигурност ще ми се падне с вкус на таласъм или повръщано.)

9. Nine Ladies Dancing: Любим танц между двама герои?
Не знам. Предполагам, че просто не обръщам чак такова внимание на подобни неща.

10. Ten Lords a Leaping: Любима адаптация на филм по книга?
Не мисля, че отговорът ми ще се промени в скоро време - филмът по "Възпламеняване" мога да го гледам безброй много пъти, а и книгата е една от малкото, които обичам да препрочитам. Наистина много добър филм. Харесват ми също двете части по "Сойка-присмехулка", "Вината в нашите звезди", "Хартиени градове" донякъде, "Крадецът на книги" (като пренебрегнем факта, че огромната ми любов към книгата и историята се дължи най-вече на стила на Зюсак) и повечето от филмите за Хари (макар че за мен да направят сериал винаги е бил по-добрият вариант. На всичкото отгоре щях да го гледам.)

11. Eleven Pipers Piping: Любим саундтрак на адаптация на филм по книга?
Тръгнах да отговарям с втората част на "Невероятният Спайдърмен", преди да се сетя, че не е по книга (макар че комиксите се броят, нали?) Иначе харесвам песните на Ед от "Хобит: Пущинакът на Смог" и "Вината" (I See Fire и All of the Stars.) Също от "Вината", Boom Clap на Charlie XCX.



12. Twelve Drummers Drumming: Това е краят на песента; кой е любимият ти край на книга?
Хм, тук странното е, че обичам финали, които в началото мразя. В смисъл, когато краят е разтърсващ и не ме оставя да спя, за мен е добър. Така че предполагам, че любимите ми финали са на "Ние, лъжците" (около месец след това не можех дори да докосна книгата), и "Белжар" (много, много добър край, наистина.)

Това е от мен. Тагвам всеки, който още е в достатъчно коледно настроение. :)