сряда, 9 декември 2015 г.

Blogmas #9: Christmas Watchlist

Отново наближава Коледа и съвсем скоро по всички телевизии ще започнат да излъчват класическите коледни филми. Аз лично рядко заглеждам каквото и да е по телевизията, тъй като не ми е интересно, но за тази година реших да си направя списък с коледни филми, които искам да гледам. Част от тях не съм гледала, но към някои се връщам всеки декември, за да си върна коледния дух. Надявам се да имам достатъчно време и желание през ваканцията, за да изгледам всеки от тях, защото някои филми са в списъка ми от много Коледи насам. Това, което най-много харесвам в коледните филми, е че са подходящи за цялото семейство, и създават прекрасна коледна атмосфера у дома, затова са ми много любими.


1. Home Alone (Сам вкъщи - първа, втора и трета част)
Твърде клиширано ли е всеки списък с коледни филми да започва със "Сам вкъщи"? Всъщност не ме интересува, тъй като историята на Кевин (а след това и на Алекс) е част от всяка моя Коледа. Това със сигурност са най-любимите ми коледни филми и винаги се радвам, когато ги дават по телевизията и със семейството ми за пореден път се събираме, за да ги гледаме. Затова нямам търпение и тази година да дойде времето за "Сам вкъщи".

Като сме почнали с този цитат
2. Harry Potter
Споменах ли колко обожавам книгите и филмите, и всичко, свързано с Хари Потър?
Няма да ми омръзне да го споменавам. Има едно предизвикателство да изгледаш всичките осем филма в рамките на 24 часа и аз просто... трябва. Пък историята за Хари винаги съм я свързвала с Коледа и когато се сетя за книгите, у мен се появява онова топло чувство и ми се приисква пак да прочета някоя книга или да изгледам някой филм, и да... отклоних се. Но обичам Хари Потър. Много.


3. Love Actually (Наистина любов)
Нямам обяснение защо не съм гледала този филм, но със сигурност ще е първият коледен филм, който ще гледам тази година. Всъщност той от доста време е някъде из списъка ми, но мисля, че наистина е най-добре да се гледа на Коледа след всичко, което съм чувала за него.


4. It's a Wonderful Life (Животът е прекрасен)
Имах един период миналата година, когато в продължение на няколко дни нон-стоп гледах стари американски филми (благодарение на тези няколко дни открих някои от любимите си филми), но тогава така и не намерих "Животът е прекрасен" в замунда. Тази година съм решила задължително да го гледам, тъй като историята много ми допада, а и не мисля, че съм гледала подобен филм досега, така че си е доста вълнуващо.

5. A Christmas Carol (Коледна песен)
Това е може би единствената? коледна анимация, която харесвам. Същата идея за вглеждането в миналото, настоящето и бъдещето на Коледа съм я срещала доста пъти в други филми или сериали, но като цяло ми допада и ми харесва да гледам този филм. Надявам се и тази година да го дават по телевизията, защото лаптопът ми ще се претовари достатъчно само с Хари Потър.


6. Jingle All The Way (Коледата невъзможна)
Много харесвам "Коледата невъзможна", гледах го с мама преди няколко години и оттогава само съм хващала отделни части по телевизията, но тази година мисля да го изгледам пак. Разказва се за баща, който обещава на сина си желаната играчка за Коледа, но във всички магазини тези играчки са разпродадени и мъжът прави всичко, за да изпълни желанието на сина си. Идеята е хубава, освен това филмът е забавен и ще ми е много приятно, ако пак имам шанса да го гледам със семейството си, пуканки и горещ шоколад.


7. Unaccompanied Minors (Деца без придружител)
Този филм много ме радва и тази Коледа ще го гледам отново. Подобен е на Сам вкъщи, но децата в случая прекарват празниците на летището и отбелязват Коледа заедно. Поне на мен ми беше много интересен и го препоръчвам на всеки, който харесва забавни коледни филми (в които има и някаква мисъл).


8. Знак на съдбата (Serendipity)
Не съм гледала филма, но само със заглавието си ме привлече (това е една от любимите ми думи). Миналата година го даваха по някоя си телевизия и тогава исках да го гледам, но така и не го направих, така че този път ще го гледам със сигурност. (Не съм в точното настроение за романтични филми, но като гледам тази Коледа се очертават поне няколко, така че.) Освен това, Джон Кюсак. Джон Кюсак.



9. Four Christmases (Четири Коледи)
Не съм гледала този филм, но ми го препоръчаха, освен това го видях в доста подобни списъци и мисля, че ще ми е интересен.


10. Elf (Елф)
Гледала съм този филм достатъчно отдавна, за да не помня нищо, така че е логично да е в тазгодишния ми списък. Също като "Четири Коледи", видях и "Елф" в доста списъци с най-добри коледни филми, затова мисля отново да му дам шанс тази Коледа.

Това са филмите, които съм си набелязала да гледам тази Коледа (основно през ваканцията.) Както виждам направо ще си отделя 2-3 дни за коледен маратон. Ще се радвам да ми препоръчате и вашите любими коледни филми, за да мога да ги добавя към watchlist-а.
Пожелавам ви много усмивки и добро настроение! :)