сряда, 23 декември 2015 г.

Blogmas #23: Предпразнично

Честит последен учебен ден и честита зима с малко закъснение. Това е предпредпоследният ми пост от Блогмас и много се радвам, че все пак не се отказах от това да пиша (почти) всеки ден. Това, както и четенето на Блогмас постове в други блогове (които ще спомена по-нататък), поддържаше коледния ми дух и настроението ми в повечето случаи.
Денят ми мина много хубаво и коледно. В училище не се занимавахме особено с учене - по математика госпожата ни оставяше да си пускаме музика и да си говорим. По физическо бяхме решили да отидем в някой друг клас. Оказа се, че пети клас имаха музика и с няколко момичета им нахълтахме в часа (учителят по музика ни е класен.) Беше много забавно - пяхме песни, след това танцувахме из цялата стая - включи се целият клас, което е супер, а и те са много сладички. Особено на "Бански на лалета" - всички бяхме станали и танцувахме на влакче между редиците. Мога да кажа, че беше един от най-хубавите часове по физическо (или не чак толкова физическо) тази година.
По български пак пускаха музика, по немски госпожата просто дойде, пожела ни весели празници и си тръгна. Петия час слязохме в музикалната зала за събирането на класа. Отново имаше музика, танцувахме, после разчупиха питката (и паричката се падна на Кирил, момчето след мен.) Беше хубаво да се съберем целият клас, дори и за малко. После си пожелахме приятна ваканция и весела Коледа и си тръгнахме.
Вкъщи най-после успях да си пусна Blurryface и беше страхотно (макар че вероятно го слушам за хиляден път, но съм влюбена в този албум и много благодаря на хората, които ми го подариха, защото го обожавам, както си стои сега при книгите ми.) Бях започнала да си разчиствам стаята, което вероятно се случва веднъж на няколко месеца, но после ми се доспа, тъй като сутринта реших, че съм достатъчно енергична и без кафе (и си беше вярно.) Събудиха ме с маруля. А днес дойдоха и календарите ни от фотото, които са много сладички. Днес ми е странно весело, надявам се и при вас последният учебен ден да е минал добре. Тук оставям няколко коледни песни (все още не знам дали Merry Christmas, Kiss My Ass се брои за коледна песен, ама много ми харесва) и ви пожелавам весело изкарване на празниците! ^^