неделя, 20 декември 2015 г.

Blogmas #20

Вчера бях с Калина целия ден, а вечерта се занимавах с подаръци, затова не съм писала за Блогмас (макар че денят ми беше много хубав.) Ходихме до Джъмбо и си взехме страшно много неща. Освен подаръци, имам някои нови неща за стаята, както и една много яка чаша. Останах много доволна, пък и си прекарахме супер.
Днес се надявах да си отспя седмицата, само че трябваше да станем в 10, за да отидем до фотото и да се снимаме за календари. Снимките се получиха по-хубаво, отколкото очаквах (струваше си ставането преди обяд.) След това с мама, Васи, кака и Ивана бяхме навън за пица и по магазините.

Прибрах се половин час преди срещата ми с Ати. Аз бях довършила подаръка й (за който може би ще пиша, ако направя пост за подаръците тази година) и тя много го хареса, и аз много се радвам. ^^ Ходихме в Горска поляна за торта и горещ шоколад (в моя пак имаше сърце. Добре де, аз си го направих.)
Разходихме се, поговорихме си и аз си прекарах много добре, макар че тези два дни по цял ден съм навън и бях малко изморена. Но не бях излизала с Ати от доста време и имахме да си наваксваме.
Прибрах се с дилемата дали да продължа да чета "Белжар", или да препрочета "Стаята на тайните". Накрая, след като разбрах, че някаква песен на Хана Монтана ми се е забила в главата, си я пуснах, и от два часа насам слушам песни на Дисни. (Още мога да изпея Introducing me! Всъщност помня почти всички, което си е изненадващо.) Сега си въртя песни от старите филми и ми се карат, че пея. Ама.
Спирам дотук, тъй като плейлистът стигна до частта с Леопардовите момичета, които са ми много голяма слабост. Надявам се вашият уикенд също да е бил прекрасен и изпълнен със събития! Пожелавам ви лека нощ и хубава седмица. с: ^^