неделя, 20 декември 2015 г.

Blogmas #19: The Christmas Tag

Видях този таг от тук и реших да го направя, защото от известно време не съм писала за нещо, свързано с Коледа.

1. Кой е любимият ти коледен филм?
Втората част на "Сам вкъщи". Като цяло свързвам първите три филма с времето около Коледа. Всяка година, откакто се помня.

2. Имала ли си бяла Коледа?
Да, случвало ми се е няколко пъти. Обикновено валеше сняг, когато карахме Коледа в Дряново при баба и дядо, но и тук е валяло няколко пъти.

3. Къде обикновено прекарваш Коледа?
Вкъщи със семейството ми.

4. Коя е любимата ти коледна песен?
Не знам дали Merry Christmas, Kiss My Ass се брои, затова ще кажа Wham! - Last Christmas.

5. Отваряш ли подаръци на Бъдни вечер?
Досега вкъщи винаги сме отваряли подаръците си на Бъдни вечер, макар че аз миналата година подарявах на Нова година. Но иначе съм свикнала подаръците да се дават/получават на 24-ти вечерта.

6. Можеш ли да назовеш всички елени на Дядо Коледа?
Не, сещам се само за Рудолф и Комета.

7. Коледното ти дърво истинско ли е, или изкуствено?
Изкуствено. Няколко години сме имали истинска елха, но мама каза, че пет години след това е чистила иглички. :д

8. Коя е любимата ти храна от коледната трапеза?
Питката и сармите.

9. Бъди честна: кое обичаш повече - получаването или даването на подаръци?
Много, много обичам да правя подаръци. Разбира се, обичам и да получавам, но със сигурност повече ме радва да виждам реакцията но човек, когато му подарявам подарък, който знам, че ще хареса.

10. Кой е най-хубавият коледен подарък, който си получавала?
Всички, които съм получавала досега, с изключение на списанието от Калина миналата година. :д

11. Експерт ли си в опаковането на подаръци, или се проваляш?
Всеки, на когото съм подарявала подарък досега, казва, че вдигам летвата прекалено високо, което ме радва, защото значи, че съм добра в подаряването. Но в опаковането се провалям с гръм и трясък. Затова го пропускам и не правя нищо повече от това да сложа подаръка в кутия или хубава торбичка.

12. Какво те накара да осъзнаеш истината за Дядо Коледа?
...истина!?
(Да, вярвам в Дядо Коледа.)

13. Какво прави празниците специални са теб?
Най-вече близките хора и приятната атмосфера, както и всички малки неща като храната, елхата, лампичките, снегът (когато го има), топлината на огъня в камината... всичко.