сряда, 16 декември 2015 г.

Blogmas #16

Мога ли да обясня тази снимка с "Беше ни студено"?
Днес беше доста хубав ден (като за сряда.) Първия час имахме математика и с Калина попълвахме част от резултатите от олимпиадата. На два пъти ходихме до "а" клас, за да питаме за презимена, но това е друг въпрос. Аз и тя имаме по 18 точки, което значи, че минаваме на втори кръг (явно не моеше 21. :д) После в междучасието преди физическото в съблекалнята преоткрихме един дюшек, който беше оставен до парното, и седяхме там, докато господинът не ни извика.


Извод: Не трябва да има дюшек и шалове в съблекалнята.
По български правихме упражнения и госпожата ни пусна малко по-рано, след това  имахме 4 часа немски, в около два от които слушам музика е четох, а в междучасията пях на Теди twenty one pilots (май я запалих.) В училище почти си дочетох книгата, останаха ми 40 страници и я довърших чак вечерта (а бях спряла на един сърцеразбиващ момент.) 
След училище с Теди и Калина бяхме навън и за подаръци. Тук не мога да кажа какво сме взели, но важното е, че наистина започнах с подаръците и даже отметнах трима човека от списъка. Има още доста неща за правене и купуване, но до Нова година ще успея. И да, моите подаръци са повече новогодишни, отколкото коледни.
След като свършихме нещата, които бяхме предвидили за днес, си взехме царевица. Имам нова любима царевица, между другото (знаете ли колко е хубава с къри?) Бяхме до домашните потреби и Калина си взе "боклуджарник", който стана и кофа за портмонета, а аз си взех кофичка за разделители (съществува ли такова нещо или само на мен ми трябва?)


Минахме през още няколко магазина (ходихме до Скарлет и не умряхме там!), но за подаръци не мога да говоря. Прибрах се чак в 5 и нещо, дочетох си книгата и за един кратък период от време не знаех какво да правя, за да я преживея. После започнах "Белжар". Мислех да гледам "Обществото", но се отнесох и после стана късно (а не съм го гледала от месеци..)
И в момента слушам музика на немски и си мисля за книги.
Това е за днес.
Лека нощ. ^^