вторник, 15 декември 2015 г.

Blogmas #15

Днес половината ми ден мина ето така:


Защото Патрик Нес е невероятен и продължава да ме изненадва с всяко следващо изречение. "Освен този живот" много, много ми харесва, до утре ще съм я завършила и съм решила да напиша ревю, защото страшно ми се говори за нея.
Иначе вторникът си започна ужасно, като всеки друг вторник. Имахме два часа математика и пак, линейни функции. А пък госпожата проверяваше олимпиадите и аз имам 18 точки (отново, последния ред на последната задача. Добре, явно ми е навик.) После по информационни седях в другата част на стаята, и донякъде беше забавно, като изключим, че слушаха чалга (отвратителна при това.) Правихме първата част на класното по български и госпожата ми го провери още в междучасието. Имам 6, което е хубаво. Сега се надявам и втората част в петък да мине добре, понеже не съм препрочитала анализите и нямам намерение да го правя. Иначе немският мина нормално, днес имахме само три часа и правихме упражнения. (Встрани виждате втори вариант за процедиране на олимпиада по математика, ако вече сте решили съвсем да си просите точките.)


Следобед се прибрах към 3 и едва си оставих книгата, за да отида на йога в 18.30. Този път мина много добре, направих доста неща, които не съм правила досега ("Това дете ще стане жестоко.") Освен това направих пълен гълъб (!!!), с което много се гордея, защото само още един човек от групата го прави (а аз ходя отскоро.) Оставям доказателство встрани, тъй като на всичкото отгоре успях да го повторя! И още отсега усещам мускулната треска през следващите няколко дни, но си струваше и сега се чувствам много по-добре.

Като цяло денят ми мина добре, въпреки че през голяма част от времето не бях в настроение. Но като гледам съм свършила доста неща.
Това е от мен за днес.
Лека нощ и приятна сряда. ^^