вторник, 1 декември 2015 г.

Blogmas #1: DIY Christmas Gifts #1

Тъй като отскоро се занимавам с по-сериозно блогърство, само преди месец научих за съществуването на Blogmas и оттогава насам се чудя дали да се пробвам тази година. Не знам дали ще се получи, но съм особено коледно настроена и наистина ще се постарая.

Първият ми пост е за handmade Christmas gifts, тъй като в момента си правя тазгодишните списъци и прекарах доста време, скролвайки из пинтерест в търсене на оригинални идеи. Тук ще включа и някои идеи от миналата година. Някои от проектите съм правила, други са варианти за подаръци тази година, трети просто много ми харесват. Надявам се да са полезни. :)

1. Gifts in a Jar
Подаръците в буркан може да варират от буркан, пълен с бонбони, през терариум/плаж в буркан, до комплект за шиене, спа или маникюр... Има безкрайно много идеи, компактно е и не е трудно да се направи, като може да се изнамери идея в буркан за всекиго.



 Аз съм правила плаж в буркан и горичка в буркан за стаята ми, а на мен са ми подарявали "Веселото бурканче", в което има листчета със забавни цитати и вицове. Още идеи за подаръци в буркан туктук и тук.

2. Open When Letters
Този подарък ми е много любим и смятам тази година да го направя отново, защото е чудесна идея и не е само за близки хора, които живеят далеч едни от други. Цялата идея е да се направят няколко писма, започващи с "Отвори го, когато..." и някакво условие, като в самия плик може да има абсолютно всичко, за което се сетите.


Идеи за писма "Отвори, когато...":
1. Отвори го, когато имаш нужда да знаеш колко много те обичам
Тук може да се включат писмо, снимки, и различни картинки с цитати по темата, списък с "10 неща, които обичам в теб"...
2. Отвори го, когато си имал/а лош ден
Може да включва писмо, съвети как да се справим с лошите дни, снимки или картинки.
3. Отвори го, когато имаш нужда да се усмихнеш
Тук може да сложите различни шеги и картинки със смешни цитати, забавни снимки, бележки и inside jokes.
4. Отвори го, когато ти е скучно
Може да има кръстословици, судоку, картинки за оцветяване, различни главоблъсканици, малка книжка (ако се събира), списък с препоръчани от вас филми/книги/музика и т.н.
5. Отвори го, когато ти липсвам
Добавете писмо, ваши снимки, списък с любими ваши преживявания и... знам ли, вие се познавате по-добре.
6. Отвори го, когато имаш нужда от мотивация
Включете дълго мотивиращо писмо и картинки с вдъхновяващи цитати.
7. Отвори го, когато ти се плаче
Може да включва писмо, кърпички, успокояващи или забавни картинки и цитати...
8. Отвори го, когато си болен/болна
Добавете чай, кърпички, ментови бонбони, отново кръстословици/картинки за оцветяване или други неща, с които човек може да се занимава, докато е болен.
9. Отвори го, когато съм ти ядосан/а
Може да включва писмо и начини да се сдобрите, както и напомняне за това колко са важни отношенията ви.
10. Отвори го, когато си стресиран/а
Тук може да сложите писмо, балончета за опаковане (така де, пукане), мотивиращи цитати и т.н.


Разбира се, има още много идеи за подобни писма, миналата година прерових всички възможни сайтове и блогове, в които се беше споменавало за тях. Много добра идея е за подарък, отнема доста време, но ще значи много за човека, на когото подарявате. с: Още идеи тук и тук.

3. Handmade Jewelry
Доста пъти съм правила бижута и в повечето случаи много се ядосвам, но понякога пък се получава. В пинтерест има страхотни идеи за гривни, гердани, обеци и прочие, макар че на мен лично ми харесват основно гривните. Има много хубави специализирани комплекти за бижута, от там съм правила някои, които наистина харесвам. Миналата година правих гривни за подарък и се получиха доста добре всъщност. Като цяло правенето на бижута не е най-силната ми страна, но се получава много хубав подарък, когато се направи правилно.
Повече и по-компетентни идеи тук и тук.

Това е много сладкоо



4. Каквото и да е със снимки

Мноооого обичам снимки и мисля, че от тях стават страхотни подаръци. Тук имам пост за един пример за такъв подарък - колаж. Освен това може да се направи всичко, което се предлага във фотото (това вече не е съвсем diy, но подаръците със снимки са ми едни от любимите подаръци, така че). Например ключодържатели, пъзели, възглавници, календари, чаши, тениски, играчки за елха или просто снимки в рамка. Аз лично доста често използвам снимките като подарък и мисля, че е подходящо за всеки важен за вас човек.







Това е от мен за днес. Мисля да направя още 1-2 поста, свързани с коледните подаръци, защото за мен те са много важна част от празничното настроение и обичам всички приготовления покрай тях.
Надявам се да се получи с Blogmas и пожелавам чудесен декември на всички! :)

Картинките са от добрия стар пинтерест.