петък, 13 ноември 2015 г.

the book colour tag

Благодаря на Виктен за тага, досега не съм правила нещо такова и ми беше много забавно. ^^

1. Изберете цвят - Чудех се между синьо и зелено, понеже са любимите ми цветове, но имам повече сини книги, така че избрах синьото.

2. Покажете всичките си книги от този цвят.



3. Разделете книгите от този цвят на прочетени и непрочетени.

Това са книгите, които още не съм прочела

4. Коя книга искате да прочетете най-много? 

Миналата седмица си взех "Girl Online" и "Освен този живот". Стигнах до средата на "Girl Online" и скоро ще я довърша, след това много искам да прочета "Освен този живот", понеже обожавам Патрик Нес. От "The Lonely Bones" малко ме е страх, а "Тайнственият остров" преди време я бях започнала, но явно съм изгубила интерес.

5. Коя е любимата ви книга?


Избрах "Часът на чудовището", "Стъкленият похлупак", "Чудо" и "Всички наши места"... това са едни от най-любимите ми книги изобщо, не можех да избера само една.

6. Коя е любимата ви корица?


Това са любимите ми корици, особено тази на "Приказките на барда Бийдъл". <з С "Ние, лъжците" бяхме в много сложни отношения след като я прочетох, но е много красива.

7. Коя е най-нелюбимата ви корица?


Обичам "Предимствата да бъдеш аутсайдер", както книгата, така и филма и актьорите, но просто предпочитам оригиналната корица. "Стрелецът" като цяло не ми хареса, а колкото до "Синът на Нептун" - корицата доста обърка представата ми за Пърси докато четях книгата.

8. Коя книга в този цвят искате да си купите?

В момента се сещам само за "Момчето с раираната пижама" - от много време искам да я прочета, макар че съм гледала филма. (който всъщност много ми хареса; не знам дали е добър като адаптация, но със сигурност си заслужава)

9. И за финал - нещо синьо на рафтовете ви с книги или близо до тях.


Това е от мен. с: Аз ще тагна Миш и всеки друг, който има желание да направи тага. (: