четвъртък, 19 ноември 2015 г.

50 facts about me

Plus, the name is Nuwanda.
1. Много харесвам името си.
2. Не помня период от живота си, в който да не съм обичала книгите.
3. Почти винаги съм с три различни обеци.
4. Любимият ми филм е Dead Poets Society и всеки път, когато го гледам, ми въздейства по един и същи начин.
5. Вкусът ми за музика се променя постоянно. Склонна съм да харесам песен без значение от жанра, а и обикновено зависи от настроението ми.
6. Много трудно се сприятелявам.
7. Обожавам маруля, царевица, сладолед и картофената яхния на баба.
8. Харесвам математиката (макар че понякога я мразя, но това е друг въпрос).
9. Използвам няколко кутии за обувки, за да си събирам хартийки, опаковки, билети, бележки и прочие, които иначе бих изхвърлила. Официално съм обявена за вехтошарка, а просто събирам спомени...
10. Обичам екстремни неща.

11. Нося очила, макар и не през цялото време. Всъщност първите ми очила бяха в трети клас; след това сложих пак в шести и сега продължават да ме питат откога ги нося.
12. Обичам да снимам. Всичко.
13. Пиша от петгодишна, като започнах малко по-сериозно като бях на 12. Подписвам се с "Иленд".
14. В началното училище не четях особено много, но след това една коледна ваканция преди няколко години прочетох "Хари Потър" и това ми върна любовта към книгите.
15. Като стана дума, любимите ми са "Крадецът на книги", трилогията "Живият хаос", "Птиците умират сами", "Стъкленият похлупак", цялата поредица "Хари Потър", "Чудо", "Аз съм пратеникът", "Спасителят в ръжта", "Всички наши места" и... добре, спирам.
16. Топ три на най-успокояващите за мен неща включва редене на кубчето на Рубик, дълъг горещ душ и слушане на музика.

17. В детската градина много исках да ми се падне Цветка Кокетка от шоколадово яйце. След толкова много шоколадови яйца и цяла кутия играчки тя не ми се падна, затова пък преди няколко месеца Ати ми подари нейната. Ати сбъдва мечти.
18. Любимият ми град е Прага. Част от сърцето ми още си танцува някъде там. (Има вероятност други части от него да са из Италия, също. И Виена. Най-вероятно и на други места.)
19. Любимият ми остров е Капри.
20. Обичам да разглеждам снимки. Обичам снимки като цяло.


21. Мама казва, че винаги правя "от нищо нещо".
22. Една от основните ми цели в четвърти клас беше да спечеля медал от състезание и много се дразнех, че не дават почти никъде. В момента имам 11, първият ми е от Spelling Bee в пети клас.
23.Ръцете ми имат непоносимост към студа и през зимата се разраняват.

24. Последните осем години от живота си ходих на народни танци. Тази година спрях. 
25. Първият ми опит да изплета кукла беше безуспешен, затова пък "главата", която се получи, вече повече от две години е една от най-ценните ми вещи. Според Калина прилича на патица-кифла, иначе се казва Фред Лио Нюанда Филип Руди Валдес Щайнер. Почти не излизам без него. На няколко пъти реших, че съм го загубила. Беше ужасно.
26. Обичам Дисни отпреди да го развалят, между 2000 и 2012. Гледала съм всички филми и повечето сериали по няколко пъти и все още са ми интересни.


27. Като по-малка наистина вярвах, че можеш да станеш русалка, ако е пълнолуние и се намокриш.
28. Много си обичам стаята. Трябва й само един хладилник и вече единствената причина, поради която ще трябва да излизам от тук, е да отида до банята.
29. Когато си говоря сама, е на английски. Често се случва.
30.  Не мога да гледам сериали. Много рядко се случва някой сериал да задържи вниманието ми за повече от пет епизода. По-лесно е когато някой друг го гледа заедно с мен и се старая да съм по-напред от другия човек.


31. Обичам да правя подаръци.

32. Преди колекционирах салфетки, сега освен спомени събирам и разделители за книги.
33. Не давам на никого да ми пипа тетрадките.
34. Имам тефтер, в който си събирам цитати, макар че доста рядко пиша в него. Но и той не се пипа.
35. Понякога много обичам да ми е подредено, но като цяло предпочитам хаоса.
36. Освен това често закъснявам и мама казва, че съм загори тенджере. Когато питат двегодишната ми племенница какво ще каже на Катето, тя казва "бързо, бързо". (Затова ако някога се случи да си уговаряме среща, трябва да се разбираме поне за десет минути по-рано)


37. Много, много, много обичам пътуването. Където и да е. Не мога без да пътувам.

38. Обичам да танцувам и го правя без значение къде съм и дали съм сама.
39. Обожавам морето.
40. Има едно чувство, което свързвам с Коледа, и ми е едно от любимите.


41. Имам някакви мои си ритуали, в които няма абсолютно никакъв смисъл. Ама. Ритуали са.
42. Обичам да ходя при баба и дядо в Дряново през лятото.
43. Любимият ми месец е август.
44. Аз съм позитивен реалист и никой не може да ме убеди, че подобно нещо не съществува.
45. Обичам плюшени играчки.
46. Любимите ми поети са мама и Веселин Ханчев.
47. Една от най-големите грешки, които човек може да направи, е да излезе с мен по магазините за обувки.
48. Кръстила съм всяка лампа на стълбището ни. Лампите са ми приятели.
49. Помня всички дати, които са важни за мен. Също и рождени дни. Което невинаги е хубаво нещо.
50. Имам навика да си пиша по ръката. Ако не е цитат или символ, ще са нещата, които трябва да свърша. (Много съм разсеяна.)

(:


Снимки: Pinterest и личен архив