събота, 31 октомври 2015 г.

fall playlist

Днес е последният ден от октомври, а след месец и половина вече ще е зима.
А след два месеца вече няма да е 2015. Времето минава толкова бързо и едновременно с това толкова бавно...
Както и да е, почти постоянно слушам музика и напоследък тя много ми помага. Затова в този пост споделям (част от) есенният ми плейлист с някои от песните, които най-много слушам тази есен. Песни, които с нещо ми напомнят за този прекрасен и цветен сезон. Които ме топлят, когато навън става все по-студено.
Enjoy. ^-^

 
Source: Pinterest


30 Seconds to Mars - City of Angels

Arctic Monkeys - One for the Road

Daughtry - September


Evanescence - Bring Me To Life 


The Mowgli's - Through the Dark


HIM - One Last Time


My Chemical Romance - Famous Last Words 


Melanie Martinez - Carousel


Halsey - Colors

 Fall Out Boy - Just One Yesterday ft. Foxes


The Mowgli's - San Francisco


The Neighbourhood - Sweater Weather

Twenty One Pilots - Car Radio


Imagine Dragons - It's Time


Three Days Grace - Never Too Late

Marina and The Diamonds - Forget


The Neighbourhood - Leaving Tonight


HIM - Gone With The Sin


Pierce the Veil - Hold On Till May
(ах, акустичната версия)

Twenty One Pilots - Truce


(Между другото новият албум на The Neighbourhood е невероятен, честито и браво)
(Докато пишех този пост вкъщи се развали пералнята, извикаха техник, купиха нова пералня и даже успяха да я сменят. Фактът, че чак сега разбирам за това, показва колко съм разсеяна.)